Barnvakt igen

Hehe, ja vi ska ha barnvakt igen, på fredag. Känner att vi måste passa på och min mamma är så sugen på att vara barnvakt så då ska hon väl få det. Är egentligen inte riktigt min grej, de där med barnvakt alltså jag vill ha kontrollen, men med lite träning så blir de nog bra. Tänkte bara att de skulle vara skönt att få sova en natt igen, peter också för den delen. Sedan blir det säkert väldigt, väldigt dåligt med barnvakt när väl bebisen tittat ut.

Bebben rör sig mindre än vanligt i fem dagar igår, men de löser sig säkert, snart är bebben ute.

Tittade runt på lite grejer igår, va sugen jag var att investera i lite grejer från bodyshop, vill ha en bodyskrub i massa olika goda lukter sedan så skulle  ju inte läppbalsam med någon god lukt sitta helt fel. Undrar om den nya chokladdoften luktar lika gott som jag föreställt mig. Annars vet jag att cocos inte är helt fel.

Tittade även in på clas olsons belysning och jag är verkligen sugen på
197 kr är ju ingenting liksom skulle vilja 2 eller fyra har ju massor av fönster som jag kan ställa dom i om inte annat vid sängen.

Fotoalbum skulle jag också behöva ganska omg så jag kan sätta in alla foton i album. Måste verkligen bli bättre men jag vill ha samma fotoalbum som jag har redan så de blir enhetligt men vet inte om classes har dom fortfarande så måste åka och kika.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0