Veckans vägning

-0,2 kg alltså två hg, inte alls så nöjd över det men sammanlagda minuset är -10,2 vilket jag ska vara nöjd över. Snart kan jag börja se över mina gamla kläder och plocka fram de man tagit bort så de blir en boost om något.

Längtar efter ett par oanvända jeans, eller mina jeans med hål i dom är grymma på sommaren. Eller att kunna ta på sig ett par snygga shorts, en kort kjol eller kunna på på mig mina gamla klänningar. Visst får jag på mig en del men de mesta sitter trångt och obekvämt.



När Ille var 3 månader såg jag ut såhär, Lowa är knappt tre månader och jag är mindre än det så för den här stjortan börjar vara lite stor, inte så att jag inte kan använda den men att den inte är lika fit. Till och med vissa Gina linnen är stora och pösiga som tur är har jag massa kläder på vinden. Känns lite ovärt att köpa nytt när jag vill bli mycket mindre. De ger mig sådan boost att kunna lägga undan kläder för dom är för pösiga eller så stora att jag tappar dom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0