Vad spännande med 2

Ja de är verkligen spännande och lägga två barn samtidigt. Blev riktigt kaos här på 62an kan ja ju säga. Vid 18:30 har jag och Ille plockat undan hans leksaker tagit på båda barnen pyjamasar och sedan gjort iordning 2 flaskor som bara var att värma. Men Ilias somnade kring 19:45 och Lowa somnade 21:20

fel som jag gjorde kanske
1 Ilias kunde nog vara uppe lite längre än 19 idag och då hade han kanske varvat ner mera
2 Jag  gjorde båda vällingarna för varma
3 Tog upp Lowa på vinden där Ilias låg, när hon inte var super missnöjd nere

Imorgon går de säkert bättre

Annars idag har vi dammsugat, tvättat, diskat varit ute några timmar, sett min favorit serie, gjort mat och lek med barnen. Imorgon ska vi in till BYN och veckohandla egentligen bara lite mjölk och blöjor för annat har vi då vi storhandlade för ett tag sedan. Måste verkligen ta tag i badrummet och skura upp där är så himla mkt kalkavlagringar och sånt sedan skulle ha dammtorkat golv och ytor. Får c va jag hinner imorgon då jag hoppas att kunna göra ett storkok med något gott kött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0