Tur vi har malin

Ja de är så tur att man har Malin, syrran har alltid ställt upp. Lagt mkt tid på mina barn, för va gör saker något om man kan lägga tid istället för någon värdelös pryl som ändå knappt används.

Nu i 2 helger så har Peter varit och hjälp Malin med huset, tapetserat och grejat. Känns bra att få göra något tillbaka för någon som alltid ställer upp för oss. Barnvakt, leka med barnen hjälpt till att renovera här hemma, hjälpt mig med barnen när jag pluggat, hållt mig sällskap medan peter har renoverat eller lagat någon bil osv. Så det kändes verkligen roligt att få göra något tillbaka till världens bästaste lillasyster. Känns det är helt rätt prioriteringar eftersom hon alltid hjälper oss, alltid lägger mkt tid på våra barn och alltid försöker hjälpa oss.

Så när Peter var och hjälpte henne var jag med mamma. Skönt med lite sälllskap även om det också är roligt att vara med barnen själv så är det skönt att mamma kan underhålla Ille eller Luvan en stund. Annars blir det lätt att man sitter och väntar in Peter vilket är ganska tråkigt för min del.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0