Svettigt

Ja nog vart de lite svettigt när vi skulle på bvc idag. Först på affären så jag var ute i god till så jag kunde veckohandla lite basvaror. Vips så gick de super smidigt där inne Ilias kunde sitta i vagnen och Lowa hon sov. Ner på vc men dom hade inte öppnat, dom öppnade 13 och vi var där 12:30- shit va ska man göra då. Ja försöker underhålla sonen som inte alls var klädd för att vara ute i kallblåsten. Ja jaga hon runt hela området sedan in i väntrummet där de åter gick bra igen. Allt utgår från Ilias lixom är han medgörlig så funkar ju allt så himla bra. Men det är ju inte de lättaste att bära två barn och en skötväska, specielt om ena barnet bara vill springa åt ett helt annat håll eller inte vill bli buren *Buh

Lilla var då hela 56 lång idag och vägde hela 4835g så visst blir hon större men Ilias vägde 1kg mer samma månad hihi mina små tjockisar.

Dopet är iaf bokat så nu ska man verkligen börja planera inför det. Sedan hipsvips så fyller ju plutten 2år! GU va tiden rinner iväg jag hinner inte alls med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0