Sover

Nu sover barnen kanske inte för natten men ändå! Jag är överlycklig! Inge skrik inge tjafs bara en helt underbar eftermiddag! Gjorde storkok och Ilias åt säkert 1-1,5 st fläskkarre skivor med sås och lingonsylt potatis ratar han ju! Men sedan drack han nästan upp hela vällingen. Lillan var vaken mellan 15-18:30 sedan så somnade hon men jag gissar på att hon vaknar en stund och är på strålande humör. Jag och ilias har läst böcker, sett på teletubbies och lek en massa. Han har sprungit runt som en ilbatting i huset men hela tiden på bra humör så de gillas. 

Peter hjälpte till idag och skurade golven medan jag hann plocka undan och dammtorka lite ytor, några dörrar och toaletten kvar så skönt! Sedan har de gjorts lite tvätt och diskat undan nu på kvällen så nu kan jag riktigt slappa i detta oväder. Det har redan kommit över 1 dm snö ute, så imorgon måste de skottas. Vet inte ens om peter tar sig in på parkering inatt.

Jo jag hann ju till efterkontrollen idag också och på affären så smidigt medan barnen sov lunch

Nu ska jag ta lite middag eftersom jag inte hann de tidigare så får de bli lite te och mackor over and out!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0