Läsa sedan sova

Såg just vårens först rådjur utanför fönstret gående ute på vägen. MYYYYYS nu kommer dom fram mer och mer troligen åh va ilias kommer tycka de är roligt. Idag har vi varit ute en sväng, skönt att bara ha på grabben regnkläder, skönt att han kunde röra sig roligt att vara ute! våra vänner har installerat sig lite smått och ser fram emot en trevlig vecka med trevligt sällskap trots att lowisen är lite förkyld och stör sig väldans mycket på det. Varje gång hon hostar så vaknar hon och hon har varit trött hela dagen och lite svårtflörtad när hon väl varit vaken. Förhoppningsvis går de ju över på någon dag eller så, men ille hade jue en massa feber för någon dag sedan så äre inte den ena så äre ju den andra. 

Nu ska jag fortsätta skumma igenom böckerna till min favorit serie, jag blev bara så nyfiken på vad som kommer hända här näst på mina favorit personer i serien.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0