Fullt upp

Brorsan ha varit här med hans nya tjej, dom svängde bara förbi igår och så sov dom över sedan spenderade dom dagen här idag. Nu har dom åkt hem men brorsan var förkyld och tro ni inte han smittade mig så nu går jag här och snörvlar om vart annat, det är väl förvisso tur att peter bara jobbar imorgon sedan är de helg men jag hoppas att slippa smitta mina barn igen, de hade ju varit typiskt.



Badat lillan idag och hjärtanes vilket locket hår hon får, de spretar ju ut från alla håll och kanter. Min lockiga lilla Luva!

Imorgon åker vi ut till Mamma, peter ska hjälpa syrran och tapetsera sedan titta över takfläkten hemma hos mamma som gått sönder. Så ser helgerna ut typ i två helger. Sedan drar de verkligen igång så fort vi får lönen blir de att köpa virke så vi kan börja med massa projekt. Staket ska upp, farstu ska byggas sedan så ska nog peter ev bygga lite på garaget och på boden så vi kan måla upp den. Man behöver verkligen allt utrymme. Sedan när någon får tid ska vi ännu en gång gå igenom förrådet, finns säkert en massa grejer till man kan städa ut därifrån men även få bättre ordning på.

Peter ha hållt på mycket med bilen nu på kvällarna, fixat och små gjort grejer vilket gör att jag får värsta suget efter pennan igen så kanske ska börja lite smått på några nya eller göra färdigt några gamla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0