Feberkille

När peter kom hem hade alvedonen just kickat in och han var glad över att peter äntligen kommit hem från jobbet. Ilias leker med Peter medan jag ställer mig med maten. Vid 18 är ille redan trött och jag lika så Peter matar lowa som inte alls är nöjd med Peter. Ilias försöker jag varva ner framför lite tv innan han ska sova. Jag får lowa på bröstet och då somnar både jag och hon vid halv sju på kvällen. Vaknar när peter lyfter bort henne från mig och då har Ille redan somnat. Fortsätter sova på soffan så nu har ju jag sovit i några timmar så skönt, var helt slut

Nu vaknade jag 23:30 av att lillen skriker peter som somnat uppe vägg i vägg med sonen vaknar inte, men han är trött. Ilias är svettig och kokhet han har för 30 min fått alvedon men febern var nog runt 40 så han var inte så pigg, stackarn. Nu har han somnat om igen och jag hoppas han är feberfri tills imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0