Eftermiddags mys

Wow efter en hel eftermiddag hos grannen så är jag mätt och belåten Ilias var trött och slut så han var enkel och somnade fort. Lowa var vaken en stund men helt nöjd av att bara ligga och titta sig runt tills hon somnade.

Men riktigt i luven på varandra är grannens barn och Ilias man får nästan vakta där med dom bråkas och slåss, puttas och ska ha samma grejer. Men fördelen är nya leksaker till ilias och han går runt där grejar på lite mera självständigt visst var han lite gnälligare mot slutet av dagen men vad annat kan man förvänta sig. Han bruka ju vara trött nästan vid 18 ibland. 

Näe nu vet jag inte ens va jag ska hitta på, kanske tvätta lite och städa badrummet men de kändes inte riktigt roligt arga snickaren börjar väl snart så ja kan ju titta på tv men de känns som eftermiddagen blev så lugn att man har en del energi kvar.

Imorgon ska vi bort och hälsa på en kompis sedan blir det väl en lugn dag i övrigt.

Åh kan ja gissa om jag är så kär i bärshalen den är underbar! är skitsmidigt att använda om man bara lärt sig att knyta den. Fatta att använda den i sommar kan ja ju ha den och styra ilias i en enkelvagn eller hålla han i handen om man går över och hälsar på folk, den är lätt att ta med, näe jag älskar den, tycker att de är mkt bättre än bärsele och mycket snyggare med en cool färg istället för en plastig remmig bärsele. ME LOVE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0