Dopkort

Haha nu har jag börjat klistra och greja med inbjudningskorten. Fick ett ryck så istället för att beställa som de var tänkt sitter jag nu och klistrar på rosa papper. ;) De känns åtminståne lite personligt sedan så slapp ja ju sitta framför tv, får använda mina kreativa sida också. Är ju faktiskt lite mysigt att hålla på med sånt tjafs. Rita är ja ju duktig på men skrapping är väl inte riktigt min grej känner inte att jag är lika grym som med pennan sedan har jag inte riktigt rätt material heller men dom blir ganska söta ändå.

Näe nu har jag varit uppe länge nog så jag ska skynda mig isäng. Varför har jag så svårt att ta mig isäng måste bli bättring. Anledningen är väl EGEN TIIIID som man inte gör en massa måsten. Skippar man då datorn och tv så gör man ju iaf någonting. Måste börja läsa och rita igen också - MENTAL NOTE TO MYSELF



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0