Äventyr

Ja äntligen är alla pigg, glada och änteligen lite friskare. Pojken snuvar fortfarande och hostar då och då men det är ju så näst intill jämt! Så nu gömmer vi oss inte längre. Idag har jag hjälp syster att välja lite tapeter till hennes nya place, då vi först möttes upp på krauta och sedan på rusta. Krauta har ju ganska stort utbud på tapeter men dom är rätt platta iaf dom som inte är beställningsvaror. Men lite kik för min egen skull var ju inte helt fel inte heller var det fel att kika på rusta lite. Men i dags läget så hade dom massor med snygga tapeter men inget jag skulle vilja he upp på väggarna i mitt hus då jag redan har mina favvisar och sedan mina favoriter på inside och midbec.

Åhh va jag längtar tills jag får göra om här nere igen. Men ännu mer längtar jag tills man får göra om köket, altanen, badrummet och resterande rum uppe.

I sommar gör vi staket mest för barnens skull så man kan känna sig avslappnad och sedan bygger vi färdigt bron eller ja farstukvisten. Själva bron är klar men de ska upp räcke, tak osv. Sand och eventuellt krus ska också införskaffas så hela den delen av huset blir klart. Sen får man inte glömma de fönster som är kvar att måla *pust men iår har vi mera energi för det.

Ett måste är att göra Lowas rum så de är klart när hon är omkring 6-8 månader


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0