2x zumba

Idag har de blivit lite zumba för min del, tycker att de är skit kul. Jag älskar pass, älskar när nog säger åt en vad man ska göra och hur, taggar och peppar en att hålla igång. Håller mig till basic än så länge, när jag sedan kan alla bra så ska jag byta och köra cardio sedan sculp and tone och sedan har jag fitness.Idag blev de 42 minuter sedan lite magövningar 3x15 situps sedan 3x30 sek på lätt plankan. Känner att de hjälper allt man gör så fort jag får tid tänker jag köra zumba, ibland på kvällarna och även kanske mitt på dan då barnen sover. Förra gången gjorde jag bara 37 minuter.  Sedan denna vecka har jag även gått en långpromenad ca 1 timma i ganska lagomtakt med dubbelvagnen, de tog på riktigt på slutet.

Kommer inte ha något tvång på schemalagda pass än så länge för jag vill att motionen ska vara kul,  då blir den till sist ett måste, jag vill få abstinensen som jag hade för träningen tidigare- att jag var tvungen att göra det för att må bra. När jag tränade så orkade jag mer, fick mera energi men har aldrig tidigare varit så frisk heller. 

Sedan kommer jag att vilja pröva mammagympa, och sedan spin40 och core. De som är bra med mammagympan är att man får ta med barnen även äldre syskon PERFEKT!

Så TIS-TIS
2xzumba
1 långpromenad

Inte så mkt att skryta om men all träning är bra träning så även om det inte är så ofta är det bättre än ingenting ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0