10kg imorgon!

Ställer mig på vågen jag kommer att klara mitt första mål imorgon. Kvällsvikten idag var -9.9 hur många gånger jag än ställde mig på vågen. SÅ himla roligt alltså vet ju att de brukar minst skilja 3 hg iaf på morgon och kväll ibland 1kg förrut kunde de diffa mer ioch med att man alltid stoppade i sig något på kvällen.

10 kg på 6 veckor och 2 dar blir de då! Kommer nog sedan gå upp under helgen hos mamma eller stå stilla men då har jag ju några dagar på mig.

Metod
Lagoma mål 3 gånger om dagen, äter mkt sallad och grönsaker, förutom när jag är hos mamsen då jag inte har några spärrar vad som gäller små portioner, godis och glassintag. Men hur ofta är man hos mamsen då? Mest nöjd är jag över cola intaget är NOLL och jag tror inte att vi ätit ute/snabbmat sedan lowa föddes. Någon pizza om svärfars ha bjudit kanske men inte mer heller. 

Typ dagens mat

Te och husmans
Sommarsallad, fetaost och soltorkade tomater med champinjoner och kantareller
Stek och rotmos lite mangobitar till efterrätt

Ibland blir de någon halvbanan eller liknande också, men till nästa vecka skulle jag vilja ha hemmagjorde shakes

Mest dricker jag vatten men ibland mjölk eller något annat

Träning
När jag har lust inte ens daglig vardagsmotion som promenader

NÄSTA MÅL

15kg tom midsommar! Dvs 5 kg på typ 9veckor
Än bättre om jag skulle hinna tills dopet 2/6 på 6 veckor!

Men dom här kilona är lättaste viktnedgången stannar inte och det är väl så mkt ++ att det är lätt för kroppen att göra sig av med det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0