Vardagssurr

Ska snart gå och lägga mig blev inte lika mycket gjort idag som jag hade tänkt. Hann inte dammtorka och skura bara dammsuga och plocka undan. Men jag gjorde en morotskaka och sedan så gjorde jag en fin fin middag, dock var sonen inte så impad när väl han hade lagt sig hade jag ingen ork för at städa, jobba eller för att plugga så jag tar igen de nästa vecka förhoppningsvis. Det är som lättare att jobba/plugga innan man lagt lillemannen, man har då lite energi kvar. Var på öppna förskolan idag, skönt att plutten kan leka lite själv roa sig med lite andra leksaker än han är van. Passade på att handla, har ju en ny craving på kanel, julgröt, varma äpplen, julskinka och pepparkakor. MUMS risgrynsgröt har jag ätit två gånger idag så jag är rätt nöjd.

Hade tänkt gå på en gravidforum som startat i sävar men jag fick inge svar på om man fick ha med sig sitt tidigare barn så jag uteslöt de nu har jag missat två forum av fem så nu slutar jag bort det.

Fick super starkt vg på inlämningen förra veckan så nu 4 inlämningar och ett slutprov senare lär jag ha antingen mvg eller vg i kursen. Lite pepp blir man faktiskt, men de krävs ju lite arbete för det.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0