v29

Typ 82 dagar kvar, runt omkring 11 veckor. Ja nog är det härligt känns som man är duktigt mycket piggare denna gång! Men även om jag är piggare känner jag inte för att renovera. Bygget har numera stannat av, jag orkar inte, finns ingen energi kvar och fortsätter vi nu kommer jag att vilja separera! Kanske inte så allvarligt men finns ingen anledning till att bygga och greja om det leder till att båda två blir mera trött, mera trötta leder till mera bråka och med mina hormoner är de inte någe roligt.




Nu verkar de som om att vi åkt på magsjuka också, Ilias spydde över hela mig två gånger. Jag har spytt en gång så jag vet inte riktigt vars de ska sluta. Lite slöa är vi men annars må vi ju bra, typsikt magsjuka. De dryga är ju att inte ens förkylningen har gått över, Ilias hostar och snövlar omvarannat. Känner mig lite inlåst här då man inte kan åka iväg och träffa folk varken kompisar eller på öppna föskolan då man är sjuk.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0