Stress skolan

Imorse fick jag snabbt försöka gå genom min inlämning, hade inte renskrivit den sedan hade jag glömt 2 uppgifter. Kan ju säga att det var rätt stressit att göra när ilias var vaken men de fanns ingen möjlighet igår då jag var så dålig, så fort jag blundade snurrade hela jorden så då vart det ingen genomgång. Men jag har inte så mycket ångest över betyget utan får ta de med ro istället.

I helgen ska vi bara vara hemma vid, eventuellt så vi åka och julshoppa en del julklappar till Ilias. Blir nog ett kök, fingerfärg, pärlplattor och xl pärlor, plastdjur och klossar

Sedan tänkte jag köpa ett stort duplo med djur, xl mosaikplattor, garage

Pärlor i olika formar tänkte jag kolla om jag har hemma eller om mormor har. Minns jag inte fel hade hon några rolia med tåg och bilar i olika färger.

Får nu se om jag har bestämt mig för att läsa på univeritetet. Kommer nu vara mammaledig sedan kommer jag prova något annat jobb förhoppningsvis inom de jag nu blir utbildad inom - Löneadministratör men huvudsaken att man mår bra med allt annat också. Får jag en sovbebis kommer jag att försöka tenta av kurserna lite fortare eftersom peter då är hemma. Men allt beror ju lite på hur allt går. Måste försöka tenta av kurser jag skulle behöva för att gå dom linjerna jag vill gå också så jag får kanske titta lite närmare på det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0