Renovering

Peter har kört fast, han vet inte hur han ska göra kring fönster, dörrar och eventuellt runt elementet. Resten av rummet är reglat och det är väldigt lite kabeldragning kvar, så nu innan jag åker iväg i helgen bör jag ju veta hur jag ska göra sovrummet om han hinner och vill börja på det.Är det något som måste fixas på bilen efter besiktningen så lär han få göra det istället. Sedan kan han iförsig fixa muren så den är målningsbar så att säga, är lite skavanker att fixa på den med.

Själv ska jag ska fara och fota Ilias i studion med han nya villervalla kläder. Super snyggt och super billigt!




4, 6 och 8 månader


Kommentarer
Zalina - Mamma till olivia

Det låter ju lovande - i mina öron! När jag och Olivia var på hennes blivande förskola gick hon iväg på egenhand och utforskade stället. Måtte det vara ett gott tecken så inskolningen går smidigt och att hon kommer trivas!

2011-11-02 @ 21:19:02
URL: http://zaliina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0