Ramlade

Igår ramlade jag i trappen upp till huset. Jag höll samtidigt i en sovande ilias så eftersom jag inte ville mosa honom så agerade jag bara sådär inpulsivt och höll om honom och landade sedan själv på magen och i huvudet. Det gick bra, pojken sov sig nästan igen det så ingen skada skedd. Bebisen verkar då må bra men jag var ändå tvungen att ringa in nu på morgonen för att försäkra mig om att jag gjorde rätt. Fick lite tips och råd vad jag skulle tänka på sedan så kunde jag nog känna mig lugn. Sköterskan sa att dom är ju så inbäddade och allt men vid förändringar eller något annat så fick jag komma in och göra en ctg. Så nu känner jag mig super "cool" :P

Så himla typiskt att man ska vara så fumlig allt jämt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0