Packa

Packar inför helgen, vi ska ju till mamma på imorgon sedan så lämnar vi Ilias där från lördag till söndag själv. Så åker jag och peter och ser på bio, eventuellt bowlar och käkar något gott ute. På söndagen ska vi fota i studion så jag måste ju packa ilias kläder inför det så jag slipper springa runt och leta de under dagen. Peter kläder ska väl vara sådär lagomt packade. Men det är ju ett helt företag för att bara att åka iväg en helg.

Kläder både för att använda sedan för fotning för alla tre, smink, linser, underkläder, blöjor, salvor, välling och nappflaska och visst jag får ju inte glömma snuttefiltar och tuttar- *puh ja listan görs rätt lång

Nu ikväll passade jag och lill ponken på att bada lite så vi slipper göra det imorgon då jag ska iväg och jobba och vi försöker ju få att Peter ska få sova så länge som möjligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0