Julshopping

Shoppade galnast idag, blev en massa grejer till Ilias, till hans kusiner och till ilias farmor och farfar. Nu är jag rätt nöjd över julklappsinköpen. Jag har då fått mina, en hel del nya bas linnen, en snodd och ett par leggins de behövdes verkligen då kläderna i garderoben börjar vara slut och trasiga, kläderna kommer jag förståss att använda innan jul för annars kanske jag hinner bli för stor :P  Näe men de behövdes verkligen lite nya kläder sedan kan jag använda mycket efter graviditeten också även om jag nu måste gå ner en del i vikt efter knoddas kommit ut.


Ilias får en klocka till hans rum, kritor, pärlor, lite bilar, en bilmatta, innebandyklubbor, låtsas mat sedan tidigare hade vi köpt, garage, ett kök, bondgård och en hammare med bult som man ska spika på.  Blir några fler julklappar och till peter har jag verkligen ingen aning på va jag ska köpa men han ska ju ha samma förutsättningar som jag fick, att välja att köpa något så han ska få fundera lite till sedan så kanske vi åker ut en sväng igen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0