De är synd om mig

Efter en heldag med släktingar så på vägen hem så måste jag ringa efter min underbaraste för att hämta mig. Jag kan knappt köra bilen med yrsel och illamående. Kliver bara ur bilen så ... ja jag spyr som en gris. Om det är på grund av graviditeten eller om de är magsjuka de vette tusan, får väl se om några dagar. Mår fortfarande pyton och hoppas att jag inte har magsjuka och smittat min gammelmormor.


Tänkte börja shoppa julklappar i helgen om jag piggnar till så jag hoppas peter tycker det blir roligt för då har vi något att göra.

Nu ska jag gå och lägga mig i soffa och tycka allmänt synd om mig för att illamåendet har långt ifrån borta


Kommentarer
jenny

jag tycker synd om dig!!!! usch å uvva stor kram

de är barnloppis på söndag å vanlig loppis på lördag på nolia.... kram

2011-11-11 @ 09:24:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0