Dagens påhitt

Först var vi ju upp klockan halv fem, sedan, då min underbaraste son vägrade fortsätta sova och mannen snarkade så de ekade mellan väggarna. Han brukar nämligen aldrig snarka så nu fick han ge igen, jag snarkar som tusan. Ja iaf innan klockan var 8 hade ilias rivit ut granen, slängt en glasjulgranskula i golvet bara för att han blev arg. Han skulle vara överallt men inte äta frukost. Han ville väcka sin pappa minst 20 gånger innan klockan 7 så de var en spännande morgon.

Sedan barnmorksan och ett besök på affären där jag handlade för veckan, och om vi skulle vilja baka lite granna. Var som sugen på knäck och kola :)

Sedan en sväng till vännäs och hälsa på min lilla syster, jag hade en önskan utav gå ut, leka i en lekpark, hitta på olika grejer och vara yber social. Jag som hade sovit 4 timmar var inte alls i den form som krävdes för att gör allt detta men tänkte om att jag har tanke av att försöka hälsa på minst en gång i månaden iaf så kanske man kan vara i ett bättre tillstånd då istället.

När jag skulle hem var jag i valet och kvalet på att åka hem till mamma för att sova där eller åka hem. Jag åkte hem, något av ett misstag kändes de som när jag väl hade kört halvväg, såg ingenting i halkan. Så nästa gång ska jag nog pallra mig hem till mamma istället



Kommentarer
Madde

Det är fortfarande still i skallen, jag förstår verkligen ingenting av detta mörker.

Få jag inte plugga samtidigt jag är mammaledig?

2011-12-04 @ 14:03:05
URL: http://karlekskrypet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0