Chockad

Riktigt chockad över att jag har ont idag, har en del foglossning och sammandragningar som gör sig bekanta, nu på ett helt annat sätt än med ilias men inte så skönt. Hade tänkt oss ut på julskyltningen men jag insåg själv att de var helt onödigt eftersom vi ska på julmarknad nästan helg, Ilias hade inte sovit sedan när han väl somnade sov han till halv 4. Så hemma blev vi istället, pyntade granen och åt en super god middag. Gjorde sedan en ananaspaj och nu väntar vi bara på lugnet- ilias ska somna.

Peter spinger upp och ner och vi hoppas att han kan somna inom kort så vi får mysa ner oss i soffan och se på kass tv. Imorgon lägger jag nog upp lite bilder från idag och kanske en och annan magbild. För just nu är jag för trött :)

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0