Bristningar

Mina nya bristningar, åh va hemskt, jag upptäckte dom idag. På höfterna har jag fått lite flera röda bristningar. Har ju massor sedan Ilias, de gör inte så jätte mycket men jag trodde inte att jag skulle få några fler då de inte är så länge sedan jag fick Ilias. Önskar att jag inte skulle få några fler men det är väl bara att gilla läget isf.

Idag har vi varit ute två omgångar, en gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen ända tills de blev mörkt ute. Ilias tyckte det var super kul men snacka om någon som var slö på kvällen. Hoppas att han ska sova lite bättre om man är ute minst två gånger om dagen. Så då får ju jag mera sömn och jag blir piggare och gladare -win win!

Mellan matlagningar hann jag iaf med lite tvätt, dammtorkning och skura upp dom gamla golven. Nu skulle vi kört en omgång uppe och nere i källaren. Källaren är inte ett ställe som jag städar ofta men nu skulle de va skönt om de fick sig en omgång, annars kanske dammråttorna äter upp mig. Får se va vi hittar på, ikväll så hade vi film mys och imorgon ska vi in till stan en sväng handla lite julklappar och sedan lämna tillbaka hyrfilmerna.



Kommentarer
Eva Juhlin

Hej där Eva heter jag. Jag kom in på din blogg lite av en slump när jag spanade på mode för blivande mammor och klickade på din bild. Måste bara säga att du har grym smak och stil. Det är jättesnyggt med en stor mage och jeans/brett nitbälte. Det skulle verkligen vara kul om du uppdaterade med några sådana bilder nu. Jag skulle gärna ha samma outfit men har blivit lite väl stor under min graviditet trivselkilon. : )



mvh



EVA

2011-11-26 @ 08:24:48
Emma - Mamma till Alicia & gravid med Mini ♥

Åh visst är den fin den med rosorna? :)

Blir den lika fin uppe sen om man säger? ^^,



Jobbigt det där med bristningar :/

Jag fick inte så jätte många med Alicia så jag hoppas på att inte få så många även denna gång.

Men är du noga och smörjer in dig osv? :)



Kram

2011-11-28 @ 11:50:42
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0