Blyger

Ja jag tror att vi måste döpa denna unge till blyger! För efter att ha varit på så många ultraljud redan så vägrar den visa vad den är. Men just nu räknar jag ju med att det är en pojke till. Har ju köpt 1 set med flugor på och 1 pj med bilar på och en heldress i "pojkfärger"

Enligt sm kommer bebis den 30/1
Ultraljud 1 Beräknad till den 15/2
Ultraljud 2 Beräknad till den 21/1 ca
Ultraljud 3 RUL Beräknad till den 14/2
Ultraljud 4 Beräknad till den 10/2 jag tror att bebisen kommer den 7/2 men bara för de lär de ju komma den 21/2 istället :P Bara blyger inte kommer den 11/2 är jag nöjd!

Bebisen beräknades väga ca 3200g när den kommer ut flödet såg bra ut och bebisen rörde sig men sparkar bara mot ryggen så jag får väl räkna med att de blir en hel del sånt denna gång. Har ännu ett ultraljud att åka på om två veckor eftersom den låg under med ca 15% just nu så lär vi ju se om den växer som den ska. Ilias låg första mätningen i v 30 -18%-22% så jag räknar med att denna bebis kommer att väga ca 3700 eller närmare 4000g om jag har otur när den kommer om den går över en vecka som med Ilias.  

Ultraljud 5 om två veckor får vi se va de blir för datum då?! Känns inte som man riktigt kan ställa in sig på något datum denna gång :S


Kommentarer
Sandra

De är väl som rul man ska gå efter för då är bäbisarna som mest lika i storlek! Jag gjorde ju 18 ul och dom ändrade sig aldrig ang. Datumet. Men visst är de mysigt att se den lill* flera gånger :)

2011-11-07 @ 20:32:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0