Barnvakt

Igår lämnade vi ilias vid halv tolv, sedan åkte vi in till stan, gick och strosade sedan tog vi en frasselunch. Begav oss sedan till bion som vi verkligen tyckte va super bra, kanske lite väl hemsk för en 11 åring kan jag tycka, som nog inte förstår filmen. Efter bion så åkte vi på hemmakväll och hyrde 3 filmer och bowlade. Efter 45 minuter så var jag helt slut i höfterna och jag hade ju snebelastat väldigt mycket så då åkte vi hem såg lite film och bara pratade. På kvällen lyxade vi med varma mackor. Nu till det tråkiga jag sov bara till 6 imorse finns verkligen ingen trötthet just nu utan jag är bara super vaken, kanske inte så pigg dock. Men ska snart slänga mig i duschen fixa hår och smink för fotningen.

Varannan timma ringde jag och kollade hur de gick med ilias och självklart gick de ju super bra. Han hade bara frågat efter oss en gång och de var nog bra att syrran och wille var där och underhöll honom. Han märkte inte ens när vi gick.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0