99 dagar

Wow läste på en annan blogg att hon hade 99 dagar kvar till beräknad förlossning. Vi har samma bf så nu insåg jag att de inte var länge kvar. Fattar verkligen inte att det bara är typ 3 månader sedan är jag två barns förälder.

Liten har inte rört sig på hela helgen så jag snabb åkte på förlossningen för att titta till läget. Bebben verkade må bra hjärtaljuden låg på omkring 165. Läkaren hade mycket för sig så jag skulle få återkomma imorgon på spec mödravården för ett ultraljud för att se till att bebisen verkligen mådde bra. Tänkte passa på att kolla hur stor den är och om den får tillräckligt med näring sedan kanske kolla könet beroende på vad de är för ultraljudssköterska. Tar dom tid på sig så kan jag ju kika men har dom brottom så skiter jag nog i det. :)

99 dagar kännt inte allt för långt bort tiden bara rusar förbi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0