3575

Ja nu behöver jag inte göra några fler ultraljud, eventuellt ett i v36 om jag skulle vilja sa han som utförde ultraljudet. Min barnmorska kommer promt att diskutera med mig om ett tillväxtultraljud om någon vecka då jag ska dit eftersom sf mått "ligg lite högt". Eller ja högt och högt jag följer min egen kurva men jag ligger över medel om man säger så. Kommer även att kolla om jag har gravdiabetes men funderar på att skippa detta, ja jag kan inte bestämma mig alls så jag lämnar frågan öppen ett tag. Det är väl bra men jag tror verkligen inte att de skulle vara någon fara med det så samtidigt känns de väldigt onödigt.

Bebisen kommer att väga omkring 3575 som en perfekt liten bebis, vad man räknar med att bebisar ska ligga på en riktigt medelbebis. Men jag tror att den kan väga 3925 eller 3725 men ja vi får ju se när liten kommer som inte verkar bli så liten.

Nu har jag gått upp hela 6 kg, ja det känns verkligen som hela 6 kg att bara gå upp 4 kg till känns svårt, men ännu har jag inte börjat samla så mycket vätska så de kanske går vägen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0