Värde av min man

Ja älskar verkligen min underbara man, måste bara skriva detta här för idag är jag verkligen kär och galen. Värderar han så himla mycket. Han är super duktig på att hålla igång, vi kom hem vid 12 igår natt, sedan halv 1 så gick vi isäng. Ilias vaknade 5:45 då peter tog honom och jag fick sova vidare. Vaknade igen klockan 10. Jag är dock super trött, jag tog ilias sedan och Peter fick gå upp och riva lite på Ilias rum. Men vi är tvugna och slå golv i hans rum, blir ett plank laminat golv där då, Rummet är 16 m2 så de blir inte så farligt dyrt men de måste ändå göras. :)

Snyggaste tycker jag är nr 2 och 4 :)







Kommentarer
Zalina - Olivias mamma

Golv nr 4 skulle nog vara jätte fint i Ilias rum. Själv gick vi all in på ett vitlaserat golv på hela övervåningen. Blir nog jätte bra det också!



Jag älskar också hemnes hade gärna haft en sådan byrå någon stans men dom kostar ju en del. Jag sålde våra malm byråer vi hade som sängbord tidigare och köpte ett vitt nättare http://zaliina.blogg.se/images/2010/dsc_2482_88892727.jpg



Kram

2011-04-17 @ 15:05:19
URL: http://zaliina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0