Träna

2009

 

2009 Hade jag tiden att träna, sprang på gymmet, tränade hemma hade motivationen och energin. Det var otroligt roligt älskar verkligen core, afro dance, step, arobic och liknande pass. Hatar att stå i gymmet eller hemmaträna. Nu gör man de mellan åt för att minska ångesten över hur magen ser ut efter min graviditet! Hade man nära till pass så skulle de vara lite roligare. Men de kostar ju att ha ett gymkort också.

2010

9,5 kg har jag gått ner nu men mer ska de bli, men illamåendet får gärna gå över så jag kan äta som jag brukar.

 



Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma&Gravid

gu va fin bild på din som gravid!

2011-04-03 @ 12:34:29
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0