Spaklat och sprayat

Taket i köket är tydligen klart, har varit hemma i två timmar men har inte ens orkat gå in i köket, men peter sa att kökstaket var nog klart. Peter har sedan varit och spacklat v-rummet uppe, tagit ut alla möbler och spacklat väggarna men de är fortfarande lite underarbete kvar tills vi kan tapetsera och måla. Nu tror jag att de skulle vara fint med lille silicon som man lägger vid taksprickorna, eller ja det är som en spricka vid taklisten som man nog bör se över innan man målar. Köpte en spray som skulle isolera fläkar så när man målar skulle de inte lysa igenom. Får ser hur de blir första varvet kanske blir imorgon om vi har tur.

Jag har då fastat tills idag, men riktigt helt hundra är man ju inte, eller? Ilias är fortfarande lite dålig, äter inte heller helt ok. Men får se hur de är imorgon.

Min inskolningsdag idag var ju helt okej, allt gick ju jätte bra. Kändes inte som om jag hade haft ett år uppehåll iaf. Blir kanske 4 dagars jobb tills i juni då jag föreslog att jag max kunde jobba 2 dagar i veckan, att bli utring osv. Absolut inga korta pass iaf, för att köra 1 timma för att jobba fem är inte värt för min del. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0