Sätta igång

Ja jag håller planeringen, hann måla elementet lite på väggarna, är i valet och kvalet om att måla ett tredje varv men de blir inte förrän jag har någon fler med mig tänker inte måla alla 2 väggar själv ikväll. Hann även spackla lite och måla socklarna ska på med ett varv till men innan ska jag slipa lite på fönsterbrädan och väggarna.

Ilias har just somnat fick i han lite mat idag woho! Han har ju ratat allt förutom typ välling sedan han var magsjuk. Får se nu hur de blir imorgon. Vill inte att han bara ska få i sig välling han blir otroligt grining då. eftersom han fick lite mat i magen nu på middagen var han en riktig solståle. Pratade klättrar typ på väggarna min lilla bebis är snart ingen bebis.

Näe nu ska jag fortsätta innan jag fastnar i data eller tv träsket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0