leos med vänner

Ja igår var Ilias så trött på morgonen att de inte alls gick något, eftersom vi skulle möta upp några kompisar och sedan åka till Leos så bestämde vi oss för att åkta till min mormor för då kunde jag iaf sminka mig utan att hålla i en bebis samtidig. Jag fick llite frukost sedan så kunde ju Ilias sova på vägen dit. Åkte sedan till leos med mina vänner från stockholm sedan så träffade vi upp två kompisar där också. Ilias tyckte att de var skit kul denna gång, sist så kunde han ju inte krypa på riktig bara masa, men nu var de full fart.

Idag ställde han sig upp själv utan någon hjälp, den senaste veckan har han även släppt händerna när han sätter sig ner från stående, innan så höll han i sig själv tills han satt ner. På leos backade från förhöjningar som han klättrat upp på han även ner efter ha sett Joel göra det några gånger så de känns ganska kul. Händer så himla mycket.  Dock så prövade jag sätta honom i gåstolen nere i källaren och då klättrade han så han stod på mitten delen sedan försökte han klättra ner därifrån vilket är lite för farligt för min smak.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0