Full rulle

Ja bilen som vi trodde kanske var fixad, började tjorva idag igen när jag hade kört till sävar. Det är något som är riktigt trasigt. Man blir less och känner sig lite låst här ute, man måste ju ha en bil.

Idag var jag och Ilias på ÖF vi lekte med en massa barn och hade en hel dag. Riktigt mysigt, sedan så åkte vi hem åh städade var ute och myste i solen ett tag tills Peter kom hem från jobbet. Nu har vi nyss ätit lyxmiddagen. Peter ska snart få gå upp och greja på uppe medan jag leker med Ilias, vi måste ju bli klar uppe. :)

Träna på att drick ur riktigt glas, riktigt duktig, han kan dricka några gånger helt själv sedan när han inte vill ha något mer vatten så tippar han glaset, leker och plaskar.

Nya hörselkåpor när vi renoverar är de ju ett plus. Härligt med lite rosa!

Solbrillorna på, han tog av sig dom 1 gång på 2 timmar najs najs

Lill coolingen, så jävla snygg!

 



Kommentarer
malin

guu va ni är duktiga alltså & va söt lilleman är riktigt coola brillz också :D syns ju att han är släkt me jag :D

2011-04-12 @ 21:44:10
URL: http://malinhallen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0